Студенти ЧДТУ дізналися секрети контролю сервісу від Reikartz Hotel Group!

Для студентів кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, що навчаються за спеціальностями 241 “Готельно-ресторанна справа”, 242 “Туризм і рекреація” та 181 “Харчові технології” (ОП “Технології харчування (в ресторанному господарстві”), відбулася гостьова лекція від представників Reikartz Hotel Group.

Тема лекції – “Таємний гість і таємний дзвінок: контроль сервісу зсередини” – викликала великий інтерес серед студентів. Спікери поділилися реальними кейсами з індустрії гостинності та розповіли, як працюють методи оцінки якості обслуговування.

Учасники дізналися:
як працює концепція “таємного гостя” і як вона допомагає покращувати рівень сервісу,
які критерії використовуються для оцінки роботи персоналу,
як компанії перевіряють стандарти обслуговування через “таємний дзвінок”, як ці методи впливають на розвиток готельно-ресторанного бізнесу.

Захід дав студентам можливість зрозуміти внутрішні механізми контролю якості в індустрії гостинності та отримати практичні навички, що стануть у нагоді в майбутній професійній діяльності.

Дякуємо Reikartz Hotel Group за корисну і змістовну лекцію! Сподіваємося на подальшу співпрацю та нові цікаві зустрічі!